حجت‌الاسلام حسینی گفت: اولین امر ضروری و لازم برای شهرستان، اتحاد است و بدون این اتحاد کاری به سرانجام نمی‌رسد. 

حجت‌الاسلام سید عباس حسینی، امام جمعه جدید بافق در اولین خطبه خود گفت: در سایه اختلاف پیشرفتی حاصل نمی‌شود، اما اگر اتحاد وجود داشته باشد و نیتی جز خدمت نباشد، می‌توان آینده‌ای درخشان را برای شهر رقم زد. 

خطیب جمعه بافق خاطرنشان کرد: مهمترین آسیبی که در منطقه ما وجود دارد، وفور نعمت و ثروت و نداشتن علم برای استفاده از آن است. 

او تأکید کرد: اگر می‌خواهید پیشرفت منطقه را ببینید، به آموزش و پرورش فرزندان خود بها دهید چراکه اگر علم و دانش در سایه ثروت قرار گرفت مطمئن باشید پیشرفتی حاصل نمی‌شود. 

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفاع مقدس به ظاهر جهاد اصغر بود، اما مقدمه‌ای برای جهاد اکبر شد و بسیاری از جوانان ما در عرصه‌های دفاع، جان خود را فدا کردند و قبور آن‌ها پناهی برای مردم شده است که همه این‌ها مرهون زحمات امام خمینی (ره) و رزمندگان با ایمان است. 

امام جمعه بافق گفت: در دفاع مقدس حضور پر رنگ مردم آشکار بود و همه ملت ایران برای سرافرازی میهن اسلامی جان فشانی کردند. 

او افزود: ما قدرت را صادر کردیم و نه مرز‌های جغرافیایی بلکه مرز‌های قدرت را گسترش دادیم. 

حسینی گفت: امروز بسیاری از کشور‌های عالم با نگاه به انقلاب اسلامی و ایمان در دفاع مقدس، در مقابل متجاوزان می‌ایستند. 

امام جمعه بافق بیان داشت: دشمنان به بهانه‌های مختلف و با القای شبهات تلاش می‌کنند، قدرت را از ملت ما بگیرند، اما امروز دیگر جای صحبت از گزینه‌های روی میز نیست و نمی‌توانند با ملت جمهوری اسلامی مقابله کنند. 
 
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امیرالمؤمنین (ع) در اولین خطبه خود نکات بسیار ارزنده‌ای را به جا گذاشتند که بنده نیز در اولین خطبه خود این‌ها را بیان می‌کنم. 

او ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند آنچه را می‌گویم به گردن می‌گیرم که جز حق و حقیقت چیز دیگری نیست و آنچه باعث می‌شود ما در فتنه‌ها دچار اشتباه نشویم، عامل مهم تقوا است. 

خطیب جمعه بافق گفت: عبرت از تاریخ و اتفاقات تلخ قرون گذشته از توصیه‌های دیگر امیرالمؤمنین (ع) و از تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به تقوا است. 

گفتنی است در آیین معارفه مردمی امام جمعه جدید، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و حجت‌الاسلام حسینی، نماینده رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز حضور داشتند. 

او همچنین از استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان تشکر کرد و از خداوند توفیق خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار